REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Castiga cu Zozole”

 

  1. SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1.   Campania „Castiga cu Zozole” (in continuare „Campania”) este organizata in numele Mieszko SA de catre S.C. Skivak Agency SRL societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Str. Argentina, Nr. 25, Sector 1, numar de inregistrare Registrul Comertului J40/5569/2022, avand CUI 45849538, denumita in continuare „Organizator”.

 

1.2.     Campania se desfasoara prin intermediulMediapost Hit Mail S.A. (denumita in continuare „Agentia responsabila cu implementarea”), cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. 13351917, care va desfasura urmatoarele activitati:

  1. Constituie si administreaza o baza de date ce contine toate inscrierile in Campanie;
  2. Organizeaza tragerea la sorti pentru momentele norocoase, asa cum este mentionat in Sectiunea 8;
  1. Expediaza catre castigatori toate premiile campaniei.

Agentiile vor fi denumite in mod colectiv „Agentiile”.

  1. SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI SI TEMEIUL LEGAL
    • Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament (in continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii la Campanie (in continuare „Participantii”) si pentru toate entitatile implicate.
    • Campania este organizata in conformitate cu urmatoarele prevederi legale: Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.
    • Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator astfel:

 

 

  1. SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE

 

 

 

  1. SECTIUNEA 5. DREPTUL DE INSCRIERE

 

 

  1. SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
  1. Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
  2. Participantul trebuie sa achizitioneze cel putin un Produs Participant, in perioada Campaniei si sa poata face dovada de achizitie;
  3. Participantul se va inscrie in Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal ce atesta achizitia Produselor Participante prin accesarea website-ului ro, cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la art. 6.2 de mai jos;
  4. Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
  5. Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in retelele de telefonie mobila disponibile pe teritoriul Romaniei;
  6. Un Participant unic poate inscrie in Campanie maximum 5 numere de bon fiscal per zi. Orice alta inscriere efectuata dupa primele 5 inscrieri intr-o zi de Campanie va fi luata in considerare daca va fi efectuata intr-o alta zi, in perioada de desfasurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele inscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv; Tentativa de incalcare a acestei interdictii, prin utilizarea concomitenta, in cadrul Campaniei, de catre acelasi Participant a mai multor numere de telefon, se va sanctiona cu excluderea din Campanie a Participantului in cauza si pierderea oricarei posibilitati de a mai castiga vreun premiu in cadrul Campaniei.
  7. Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon;
  8. Acelasi numar de bon fiscal poate fi transmis o singura data si numai prin modalitatea prevazuta la art. 6.2., indiferent de numarul de produse participante regasite pe bonul fiscal/factura fiscala.

6.2.1.  Pentru inscrierea valabila in vederea participarii in cadrul Campaniei este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

 

6.2.2.  Participantul trebuie  sa  pastreze bonul fiscal in original si nedeteriorat. Bonul fiscal trebuie sa ateste achizitia produselor participante in perioada de desfasurare a Campaniei.

6.2.3. Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de raspuns:

 

(b) Daca un numar de bon fiscal corect din punct de vedere al numarului si tipului caracterelor este inscris in perioada 05.06.2024 – 30.06.2024, Participantul va primi urmatorul mesaj: 

 Bonul inscris este corect, insa nu ai castigat un premiu. Te asteptam cu mai multe inscrieri!

 

(c) Daca Participantul a prins un moment norocos si este castigator, va primi unul dintre mesajele:  

Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta in „50 lei”. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.

 

Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta intr-un telefon iPhone 15. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.

 

Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta intr-o consola de joc. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.

 

Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta intr-o pereche de casti JBL. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.

 

 
(d) Daca un Participant incearca sa introduca cel de-al 6-lea numar de bon fiscal intr-o zi de Campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:    

Ai introdus deja numarul maxim de bonuri fiscale admise pentru aceasta zi de campanie (5 bonuri). Te asteptam si maine pe site, pentru a inscrie acest bon.   

 

(e)  Daca un Participant introduce acelasi numar de bon fiscal, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:   

 Acest bon a mai fost inscris in cadrul Campaniei. Te rugam sa inscrii un alt bon! Succes!

                                                      

 

6.2.4.  Pentru ca inregistrarea sa fie valida, participantul trebuie sa urmeze pasii de mai sus si sa indeplineasca conditiile stipulate in prezentul Regulament.

6.2.5 Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/ date inexistente sau incorecte/incomplete poate duce la imposibilitatea de inscriere si participare in Campanie sau la imposibilitatea contactarii in caz de castig, precum si la invalidarea participarii si neacordarea premiului castigat. Prin urmare, Participantii sunt exclusiv responsabili de completarea corecta si completa a campurilor din formular.

6.2.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga inscrierile in Campanie, orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare a Campaniei se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.

6.2.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a promotiei pentru a preveni eventuale tentative de fraudare. In cazul in care un numar de telefon atrage atentia prin numarul excesiv de participari, posesorul numarului de telefon de pe care s-au facut aceste inregistrari va fi contactat si i se va solicita sa faca dovada bonurilor / facturilor de achizitie a produselor participante. In cazul in care participantul refuza sa faca dovada bonurilor/ facturilor fiscale pe baza carora s-a inscris in promotie, acestuia i se va bloca accesul in cadrul promotiei si i se vor anula participarile anterioare.

 

 

 

Nr. Crt

Premiu

Numar Premii

Valoarea premiului in LEI (TVA inclus)

Valoarea totala in LEI (TVA inclus)

 

1

50 lei

300

50

15000

 

2

Telefon mobil Apple iPhone 15, 128GB, 5G, Black [MTP03RX/A]

4

4279.99

17119.96

 

3

Consola PlayStation 5 Digital Edition (PS5) Slim, 1TB SSD, D-Chassis [1000040668]

4

2299.99

9199.96

 

4

Casti audio wireless on-ear JBL Tune 520BT, JBL Pure Bass Sound, Bluetooth 5.3, Conexiune multi-point, Asistent vocal, Negru [JBLT520BTBLKEU]

5

216.75

1083.75

 

Total

42403.67

             

  

 

8.1  Premiile oferite in cadrul acestei Campanii, se vor acorda prin momente norocoase.

 

8.1.1. Pentru fiecare premiu se va desemna, anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut) si, respectiv, cate un numar de ordine asociat fiecarui moment castigator (un numar intreg intre 1 si 3). Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei. In total vor fi extrase 313 de momente norocoase.

8.1.2. Momentele castigatoare, respectiv numerele de ordine aferente acestora, vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.

8.1.3. Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator si al carui numar de ordine este acelasi cu numarul de ordine corespunzator momentului castigator respectiv (Exemplu: Sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm, iar numarul de ordine are valoarea 3. Va castiga Participantul care a introdus al 3-lea numar de bon fiscal valid dupa momentul hh:mm). Urmatorii 5 participanti cu inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului Regulament, vor fi considerati ca fiind rezerve.

8.1.4. Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nicio inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna niciun castigator pentru primul moment, numarul de ordine aferent celui de-al doilea moment castigator va fi aplicat doar dupa desemnarea castigatorului pentru momentul castigator anterior (de ex: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 cu numar de ordine 3 si urmatorul moment este 12:07:00 cu numar de ordine 2, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, a treia inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 (care reprezinta si a treia inscriere dupa ora 10:00:00) va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00, a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00). Urmatorii participanti cu cel putin o inscriere valida ce indeplinesc conditiile prezentului Regulament vor fi considerati ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 5 rezerve aferente.

 

 

  1. SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR
    • Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia responsabila cu implementarea va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
    • Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 zile lucratoare se va trece la contactarea rezervelor.
    • Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
      • In cadrul apelului, Participantului desemnat castigator i se va solicita sa:
  1. Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, localitatea si judetul de resedinta, adresa de livrare (se va solicita doar celor carora trebuie sa expediem premiile), adresa de e-mail (adresa de e-mail va fi solicitata doar participantilor ce opteaza pentru primirea link-ului prin e-mail), Contul IBAN (Contul IBAN se va solicita doar castigatorilor premiilor constand in 50 lei, acesta trebuie sa fie in LEI si pe  numele Participantului) si CNP(codul numeric personal se solicita doar castigatorilor de premii peste 600 lei);
  2. Trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal in termen de 3 zile de la momentul incheierii convorbirii telefonice.
    • Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Agentia responsabila cu implementarea. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii.
    • Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.
    • Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
    • In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
    • In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail (daca s-a inscris in Campanie si cu adresa de e-mail) cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal, respectiv copia/poza CI blurata (Participantul va blura Serie si Nr. CI pentru toate categoriile de premii, precum si CNP pentru premiile din Categoria I si II), in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
    • Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.

 

 

 

 

  1. SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE

 

 

  1. SECTIUNEA 11. LIMITAREA RASPUNDERII

 

 

 

 

 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Castiga cu Zozole

 (“Campania”)

- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

Mieszko SA cu sediul in Polonia, Varsovia Strada Jerozolimskie 181, (denumita in continuare "Operatorul"),

prin intermediul Skivak Agency SRL cu sediul in Romania, Bucuresti, Str. Argentina, Nr. 25, Sector 1, numar de inregistrare Registrul Comertului J40/5569/2022, avand CUI 45849538, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumit in cele ce urmeaza “Imputernicit)

si prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL SA, cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, sector 1, Bucuresti,  Cod unic de inregistrare RO 13351917, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Subimputernicit”).

 

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: gdpr@skivak.com

 

  1. Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

in plus, pentru castigatori:

Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul, prin intermediul Imputernicitului, este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.

  1. Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in vederea:

 

Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care angajatii Mediapost Hit Mail gestioneaza relatia cu participantii la Campanie.

  1. Temeiul juridic al prelucrarii

 

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului.

Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, precum si a se asigura ca relatiile cu participantii la concurs sunt gestionate in mod adecvat de catre angajatii Mediapost Hit Mail.

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

 

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite, dupa cum va fi cazul doar pentru excutarea activitatilor din prezentului Regulament de catre acestea, Imputernicitului Operatorului – MRM PARTENERI S.R.L. si Subimputernicitului  Operatorului - Mediapost Hit Mail, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 90 de zile de la finalizarea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.

Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.

  1. Drepturile persoanelor vizate

 

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

 

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata Operatorului la adresa Sos. Viilor, Nr. 20, Bucuresti, Sector 5.

 

  1. Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament. 

  1. Alte prevederi

In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate si faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfasurarii Campaniei si ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.