REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
„Castiga cu Zozole”
- SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1. Campania „Castiga cu Zozole” (in continuare „Campania”) este organizata in numele Mieszko SA de catre S.C. Skivak Agency SRL societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Str. Argentina, Nr. 25, Sector 1, numar de inregistrare Registrul Comertului J40/5569/2022, avand CUI 45849538, denumita in continuare „Organizator”.
1.2. Campania se desfasoara prin intermediulMediapost Hit Mail S.A. (denumita in continuare „Agentia responsabila cu implementarea”), cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8295/2000, C.U.I. 13351917, care va desfasura urmatoarele activitati:
- Constituie si administreaza o baza de date ce contine toate inscrierile in Campanie;
- Organizeaza tragerea la sorti pentru momentele norocoase, asa cum este mentionat in Sectiunea 8;
- Conteaza potentialii castigatori pentru desfasurarea procesului de validare, asa cum este mentionat in Sectiunea 9.
- Expediaza catre castigatori toate premiile campaniei.
Agentiile vor fi denumite in mod colectiv „Agentiile”.
- SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI SI TEMEIUL LEGAL
- Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament (in continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii la Campanie (in continuare „Participantii”) si pentru toate entitatile implicate.
- Campania este organizata in conformitate cu urmatoarele prevederi legale: Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Regulamentul european 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.
- Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui consumator astfel:
- pe website-ul ro (in continuare ”Site-ul Campaniei”),
- printr-o solicitare adresata Organizatorului la sediul sau indicat la punctul 1.1.
- Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament. Premiile prezentate in imaginile folosite pe materialele de promovare sunt cu titlu de prezentare.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, oricand pe durata desfasurarii acesteia, cu conditia instiintarii prealabile a publicului. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin publicarea Regulamentului in forma actualizata, pe Site-ul Campaniei, cu cel putin 24 ore inainte ca acestea sa intre in vigoare.
- Orice modificare adusa Regulamentului, va fi supusa procedurii de autentificare de catre un notar public si va face parte integranta din Regulament prin publicarea actului aditional de modificare pe Site-ul Campaniei. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta a modificarilor de catre Participanti, atata timp cat acestea sunt publicate pe Site-ul Campaniei, conform celor de mai sus.
- SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
- Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, online pe website-ul ro, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
- Campania se desfasoara in perioada 06 mai 2024, ora 00:00:01 - 30 iunie 2024, ora 23:59:59 inclusiv (in continuare ”Perioada Campaniei”).
- Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv in perioada mentionata la art. 3.2.
- Inainte de inceperea Campaniei si dupa incetarea acesteia, indeplinirea conditiilor mentionate in Regulament nu mai confera dreptul de a participa la Campanie.
- SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
- La Campanie participa toate produsele Zozole comercializate pe piata din Romania, denumite in continuare “Produsele Participante”.
- Bonul fiscal/ factura fiscala ce atesta achizitia Produselor participante in Perioada Campaniei, trebuie pastrat intreg si nedeteriorat. Pierderea sau deteriorarea acestora, in orice mod, va duce la invalidarea premiului in cazul unui castig. In cazul in care pe bonul fiscal inscris in Campanie nu apare denumirea in clar a produsului participant, Participantul va trebui sa faca dovada si cu ambalajele produselor participante achizitionate pe bonul respectiv.
- Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
- Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent. Produsele nu sunt etichetate distinctiv pentru Campanie
- SECTIUNEA 5. DREPTUL DE INSCRIERE
- In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
- Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
- Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
- Persoanele care nu respecta Sectiunea 5.1;
- Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
- Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
- Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3. Refuzul de a furniza datele necesare inscrierii in Campanie sau dovedirii indeplinirii conditiilor de participare la Campanie, are drept consecinta imposibilitatea de a participa la Campanie, inclusiv imposibilitatea acordarii premiilor in cazul Castigatorilor.
- In situtia in care sunt identificate persoane care incalca prevederile Regulamentului, prin influentarea sau facilitarea castigarii premiilor, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor castigate si de a se adresa instantelor judecatoresti si organelor de cercetare penala competente in vederea recuperarii prejudiciilor cauzate.
- Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca de catre Participanti a prezentului Regulament.
- SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
- Conditii privind inscrierea in Campanie:
- Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
- Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
- Participantul trebuie sa achizitioneze cel putin un Produs Participant, in perioada Campaniei si sa poata face dovada de achizitie;
- Participantul se va inscrie in Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau mai multor numere de bon fiscal ce atesta achizitia Produselor Participante prin accesarea website-ului ro, cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la art. 6.2 de mai jos;
- Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
- Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in retelele de telefonie mobila disponibile pe teritoriul Romaniei;
- Un Participant unic poate inscrie in Campanie maximum 5 numere de bon fiscal per zi. Orice alta inscriere efectuata dupa primele 5 inscrieri intr-o zi de Campanie va fi luata in considerare daca va fi efectuata intr-o alta zi, in perioada de desfasurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele inscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv; Tentativa de incalcare a acestei interdictii, prin utilizarea concomitenta, in cadrul Campaniei, de catre acelasi Participant a mai multor numere de telefon, se va sanctiona cu excluderea din Campanie a Participantului in cauza si pierderea oricarei posibilitati de a mai castiga vreun premiu in cadrul Campaniei.
- Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon;
- Acelasi numar de bon fiscal poate fi transmis o singura data si numai prin modalitatea prevazuta la art. 6.2., indiferent de numarul de produse participante regasite pe bonul fiscal/factura fiscala.
- Inscrierea in Campanie cu numarul bonului fiscal:
6.2.1. Pentru inscrierea valabila in vederea participarii in cadrul Campaniei este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
- Participantul trebuie sa achizitioneze cel putin un Produs participant si sa pastreze bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor participante achizitionate, daca pe documentul fiscal (bon fiscal/factura fiscala) nu este mentionata denumirea produselor;
- Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
- Participantul se va inscrie in cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului promotiazozole.ro si completarea corecta a formularului de inscriere, ce va contine urmatoarele campuri:
- campul obligatoriu corespunzator numelui si prenumelui Participantului;
- campul obligatoriu corespunzator numarului documentului fiscal care atesta achizitia in Perioada Campaniei a produsului/produselor participante;
- campul obligatoriu corespunzator datei documentului fiscal sub formatul zz/ll/aaaa care atesta achizitia in Perioada Campaniei a produselor participante;
- campul obligatoriu corespunzator orei emiterii bonului fiscal/ facturii fiscale in format ora: minut;
- campul obligatoriu corespunzator numarului de telefon mobil, in format national de 10 cifre, la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei promotionale si ulterior pe intreaga durata a procesului de validare a premiului, dar si pentru intrarea in posesia Premiului, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila Orange, Vodafone, Telekom si Digi;
- campul obligatoriu corespunzator magazinului de unde a efectuat achizitia, in Perioada Campaniei, produselor participante.
- camp obligatoriu de confirmat de catre participant, avand urmatorul continut: Am citit si sunt de acord cu Regulamentul Campaniei:
- camp obligatoriu de confirmat de catre participant, avand urmatorul continut: ,,Am luat la cunostinta Informarea privind modul de prelucrare a datelor cu caracter personal, ce constituie anexa 1 la Regulamentul Campaniei: ro.
- camp obligatoriu pentru declararea varstei de minimum 18 ani.
6.2.2. Participantul trebuie sa pastreze bonul fiscal in original si nedeteriorat. Bonul fiscal trebuie sa ateste achizitia produselor participante in perioada de desfasurare a Campaniei.
6.2.3. Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de raspuns:
(b) Daca un numar de bon fiscal corect din punct de vedere al numarului si tipului caracterelor este inscris in perioada 05.06.2024 – 30.06.2024, Participantul va primi urmatorul mesaj:
Bonul inscris este corect, insa nu ai castigat un premiu. Te asteptam cu mai multe inscrieri!
(c) Daca Participantul a prins un moment norocos si este castigator, va primi unul dintre mesajele:
Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta in „50 lei”. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.
Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta intr-un telefon iPhone 15. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.
Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta intr-o consola de joc. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.
Felicitari! Esti potentialul castigator al unui premiu ce consta intr-o pereche de casti JBL. Pastreaza bonul fiscal impreuna cu ambalajele produselor ZOZOLE achizitionate. Te vom contacta in curand.
(d) Daca un Participant incearca sa introduca cel de-al 6-lea numar de bon fiscal intr-o zi de Campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Ai introdus deja numarul maxim de bonuri fiscale admise pentru aceasta zi de campanie (5 bonuri). Te asteptam si maine pe site, pentru a inscrie acest bon.
(e) Daca un Participant introduce acelasi numar de bon fiscal, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
Acest bon a mai fost inscris in cadrul Campaniei. Te rugam sa inscrii un alt bon! Succes!
6.2.4. Pentru ca inregistrarea sa fie valida, participantul trebuie sa urmeze pasii de mai sus si sa indeplineasca conditiile stipulate in prezentul Regulament.
6.2.5 Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/ date inexistente sau incorecte/incomplete poate duce la imposibilitatea de inscriere si participare in Campanie sau la imposibilitatea contactarii in caz de castig, precum si la invalidarea participarii si neacordarea premiului castigat. Prin urmare, Participantii sunt exclusiv responsabili de completarea corecta si completa a campurilor din formular.
6.2.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga inscrierile in Campanie, orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare a Campaniei se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.
6.2.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a intreprinde verificari in baza de date a promotiei pentru a preveni eventuale tentative de fraudare. In cazul in care un numar de telefon atrage atentia prin numarul excesiv de participari, posesorul numarului de telefon de pe care s-au facut aceste inregistrari va fi contactat si i se va solicita sa faca dovada bonurilor / facturilor de achizitie a produselor participante. In cazul in care participantul refuza sa faca dovada bonurilor/ facturilor fiscale pe baza carora s-a inscris in promotie, acestuia i se va bloca accesul in cadrul promotiei si i se vor anula participarile anterioare.
- SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
- In cadrul Campaniei se vor acorda urmatoarele premii.
Nr. Crt
|
Premiu
|
Numar Premii
|
Valoarea premiului in LEI (TVA inclus)
|
Valoarea totala in LEI (TVA inclus)
|
|
1
|
50 lei
|
300
|
50
|
15000
|
|
2
|
Telefon mobil Apple iPhone 15, 128GB, 5G, Black [MTP03RX/A]
|
4
|
4279.99
|
17119.96
|
|
3
|
Consola PlayStation 5 Digital Edition (PS5) Slim, 1TB SSD, D-Chassis [1000040668]
|
4
|
2299.99
|
9199.96
|
|
4
|
Casti audio wireless on-ear JBL Tune 520BT, JBL Pure Bass Sound, Bluetooth 5.3, Conexiune multi-point, Asistent vocal, Negru [JBLT520BTBLKEU]
|
5
|
216.75
|
1083.75
|
|
Total
|
42403.67
|
|
|
|
|
|
|
|
- Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.
- In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga mai multe premii astfel: maxim 5 premii constand in 50 lei, si/sau un premiu constand intr-un telefon iPhone si/sau un premiu constand intr-o consola de joc si/sau un premiu constand intr-o pereche de casti JBL.
- Premiile vor fi acordate dupa validarea castigatorilor, iar acest lucru se va realiza dupa verificarea tuturor datelor necesare pentru procesul de acordare a premiilor si dupa verificarea indeplinirii de catre castigatori a tuturor conditiilor mentionate in Regulament.
- Organizatorul nu va fi raspunzator in privinta caracteristicilor si standardelor de calitate a premiilor oferite, in afara de responsabilitatile ce ii revin in mod expres conform Regulamentului. Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicarii si a utilizarii premiilor.
- Premiile pot fi revendicate si expediate doar pe teritoriul Romaniei.
- In cazul in care nu se vor acorda toate premiile, acestea vor ramane la dispozitia Organizatorului.
- SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
8.1 Premiile oferite in cadrul acestei Campanii, se vor acorda prin momente norocoase.
8.1.1. Pentru fiecare premiu se va desemna, anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut) si, respectiv, cate un numar de ordine asociat fiecarui moment castigator (un numar intreg intre 1 si 3). Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei. In total vor fi extrase 313 de momente norocoase.
8.1.2. Momentele castigatoare, respectiv numerele de ordine aferente acestora, vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.
8.1.3. Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator si al carui numar de ordine este acelasi cu numarul de ordine corespunzator momentului castigator respectiv (Exemplu: Sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm, iar numarul de ordine are valoarea 3. Va castiga Participantul care a introdus al 3-lea numar de bon fiscal valid dupa momentul hh:mm). Urmatorii 5 participanti cu inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului Regulament, vor fi considerati ca fiind rezerve.
8.1.4. Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nicio inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna niciun castigator pentru primul moment, numarul de ordine aferent celui de-al doilea moment castigator va fi aplicat doar dupa desemnarea castigatorului pentru momentul castigator anterior (de ex: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 cu numar de ordine 3 si urmatorul moment este 12:07:00 cu numar de ordine 2, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, a treia inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 (care reprezinta si a treia inscriere dupa ora 10:00:00) va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00, a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00). Urmatorii participanti cu cel putin o inscriere valida ce indeplinesc conditiile prezentului Regulament vor fi considerati ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 5 rezerve aferente.
- Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.
- SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR
- Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia responsabila cu implementarea va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
- Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 5 zile lucratoare de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 3 zile lucratoare se va trece la contactarea rezervelor.
- Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
- In cadrul apelului, Participantului desemnat castigator i se va solicita sa:
- Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, localitatea si judetul de resedinta, adresa de livrare (se va solicita doar celor carora trebuie sa expediem premiile), adresa de e-mail (adresa de e-mail va fi solicitata doar participantilor ce opteaza pentru primirea link-ului prin e-mail), Contul IBAN (Contul IBAN se va solicita doar castigatorilor premiilor constand in 50 lei, acesta trebuie sa fie in LEI si pe numele Participantului) si CNP(codul numeric personal se solicita doar castigatorilor de premii peste 600 lei);
- Trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal in termen de 3 zile de la momentul incheierii convorbirii telefonice.
- Trimiterea documentelor necesare validarii se realizeaza prin incarcarea acestora intr-o pagina web, accesand link-ul securizat comunicat de Agentia responsabila cu implementarea. Participantul are la dispozitie urmatoarele doua modalitati de receptionare a link-ului securizat: SMS sau e-mail. Link-ul se va genera dupa finalizarea apelului, iar Participantul il va receptiona prin modalitatea aleasa in cadrul convorbirii.
- Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.
- Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
- In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
- In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail (daca s-a inscris in Campanie si cu adresa de e-mail) cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal, respectiv copia/poza CI blurata (Participantul va blura Serie si Nr. CI pentru toate categoriile de premii, precum si CNP pentru premiile din Categoria I si II), in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
- Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a primit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
- Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de maxim 30 zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
- Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui Participant sa faca dovada participarii prin prezentarea in original a bonurilor fiscale (si ambalajelor produselor participante achizitionate, dupa caz) ale caror numere au fost inscrise in Campanie. Eventualele costuri ce apar in aceasta situatie (ca de ex. dar fara a se limita la: costul curierului pentru a ridica bonul de la adresa indicata de catre Participant, precum si costul inapoierii bonului la Participant dupa verificare) sunt suportate de catre Organizator.
- Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigatori, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
- Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea numelui si prenumelui acestora pe promotiazozole.ro intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de maximum 30 de zile lucratoare de la data validarii tuturor castigatorilor.
- Premiile constand in produse fizice din cadrul Campaniei vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data publicarii castigatorilor pe promotiazozole.ro.
- Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.
- In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii sau castigatorii refuza semnarea procesului verbal, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
- Premiile vor fi predate catre castigatori pe baza unui proces verbal, in doua exemplare, semnat si completat de castigatori. Refuzul de a semna orice document ce atesta atribuirea efectiva a premiului catre un castigator sau de a furniza informatii necesare predarii premiului conduce la pierderea dreptului castigatorului de a intra in posesia premiului.
- Premiile constand in bani vor fi expediate castigatorilor, prin transfer bancar, in contul IBAN comunicat, in cadrul procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe promotiazizile.ro. Contul IBAN trebuie sa fie deschis in lei si pe numele castigatorului. Punerea in posesie a premiului va fi considerata data transferului bancar in contul comunicat de catre castigator in procesul de validare.
- In cazul in care participantul desemnat castigator nu detine un cont IBAN in LEI, in termen de 10 zile lucratoare de la data instiintarii acestuia despre validarea premiului castigat, aceasta are urmatoarele posibilitati:
- participantul isi va deschide un cont bancar in Lei;
- cu titlu exceptional, in situatíile in care exista impedimente obiective pentru deschiderea contului pe numele participantului, exclus frauda la lege, participantul va putea primi banii intr-un cont bancar al carui titular este un tert cu conditia ca participantul sa dea o declaratie sub semnatura privata prin care va declara ca este de acord ca banii, cu titlu de premiu, sa fie transferati catre contul bancar mentionat, detaliind contul IBAN, Banca la care este deschis contul si numele complet al titularului contului. Declaratia sub semnatura privata va fi comunicata in original Organizatorului prin intermediul Agentiei inainte de efectuarea platii premiului, si va ramane in posesia Organizatorului.
- SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
- Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile Codului Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu premiile castigate, sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor.
- Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (achizitia Produselor participante, contravaloarea accesului la internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc.).
- SECTIUNEA 11. LIMITAREA RASPUNDERII
- Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare conduce la eliminarea Participantului in cauza din Campanie si sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
- In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
- Organizatorul si Agentiile nu au nicio obligatie in a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii premiilor sau dupa termenul de revendicare a premiilor prevazut in Regulament. Responsabilitatea Organizatorului si Agentiilor cu privire la acordarea premiilor este limitata conform prevederilor Regulamentului.
- Organizatorul nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:
- Pierderea bonului fiscal;
- Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
- Lipsa produselor participante din magazine;
- Inscrierile online care nu contin toate campurile obligatorii;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau continutului acestora;
- Eventualele dispute legate de numarul de telefon inscris in Campanie;
- Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului;
- Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament;
- Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc.) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
- Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, din cauza aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
- Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
- Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
- Organizatorul nu este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre castigator si de starea predarii premiului catre curier in scopul livrarii catre castigator.
- Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
- SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
- SECTIUNEA 13. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
- Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, pentru motive independente de vointa sa sau in cazul in care intervin evenimente care ar ingreuna in mod semnificativ derularea in conditii optime a Campaniei. Organizatorul va informa in cel mai scurt timp publicul cu privire la intreruperea sau suspendarea Campaniei, prin publicarea pe Site-ul Campaniei sau prin alte mijloace de informare a publicului.
- Campania poate inceta, inainte de implinirea perioadei prevazute in Regulament, in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora conform legislatiei in vigoare, precum si in cazul schimbarii cadrului legislativ de asa natura incat sa afecteze organizarea si desfasurarea Campaniei.
- Forta majora inseamna orice eveniment extern care nu poate fi prevazut, evitat, controlat sau remediat de catre Organizator si care are drept consecinta imposibilitatea Organizatorului de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament.
- Forta majora exonereaza de orice raspundere pe Organizator, acesta neputand a fi tinut raspunzator pentru eventualele prejudicii fizice, materiale si/sau morale create Participantilor, Castigatorilor sau oricaror persoane terte sau participante in organizarea Campaniei, urmare a interventiei cazului de forta majora.
- Daca va invoca forta majora, Organizatorul va comunica acest aspect Participantilor in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
- SECTIUNEA 14. SESIZARI SI LITIGII
- Participantii pot depune sesizari sau reclamatii in legatura cu desfasurarea Campaniei prin posta la adresa Organizatorului din Bucuresti, Str. Argentina nr. 25, Parter, sector 1, sau prin adresa de emai lpromotiazozole@skivak.ro pana la data de 15.07.2024, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio sesizare nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Sesizarile vor fi solutionate in termen de 30 de zile de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
- Eventualele sesizari sau reclamatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
- nume si prenume, domiciliul/resedinta sau numar de telefon/adresa de e-mail, precum si alte date necesare pentru identificarea contestatorului,
- prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza sesizarea/reclamatia.
- Organizatorul si Agenta nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu expeditorii unor sesizari/reclamatii care sunt in mod vadit nefondate sau excesive, inclusiv din cauza caracterului repetitiv.
- Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente de la sediul Organizatorului.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Castiga cu Zozole”
(“Campania”)
- Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
- Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
Mieszko SA cu sediul in Polonia, Varsovia Strada Jerozolimskie 181, (denumita in continuare "Operatorul"),
prin intermediul Skivak Agency SRL cu sediul in Romania, Bucuresti, Str. Argentina, Nr. 25, Sector 1, numar de inregistrare Registrul Comertului J40/5569/2022, avand CUI 45849538, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumit in cele ce urmeaza “Imputernicit”)
si prin intermediul MEDIAPOST HIT MAIL SA, cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, sector 1, Bucuresti, Cod unic de inregistrare RO 13351917, in calitate de imputernicit al Operatorului (denumita in cele ce urmeaza “Subimputernicit”).
Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele: gdpr@skivak.com
- Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
- Nume;
- Prenume;
- Numar de telefon;
in plus, pentru castigatori:
- E-mail (pentru cei care doresc link-ul de incarcare al dovezilor pe e-mail)
- Data nasterii;
- Adresa de livrare;
- Cont IBAN (pentru cei cu premiile constand in bani)
- CNP (codul numeric personal se solicita doar castigatorilor de premii peste 600 lei in vederea impozitarii, pentru restul castigatorilor aceste date se vor prelucra conform cu art. 9.3.6 al prezentului Regulament);
- Voce
- Semnatura (pentru castigatorii premiilor fizice)
Codul numeric personal va fi colectat doar in cazul castigatorilor pentru care Operatorul, prin intermediul Imputernicitului, este obligat la retinerea si virarea impozitului din premii, conform reglementarilor fiscale in vigoare si doar pentru a putea verifica daca varsta Participantilor este conform Regulamentului, adica 18 ani impliniti la momentul inscrierii in Campanie.
- Scopul procesarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator in vederea:
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campanie, precum si pentru scopul verificarii modului in care angajatii Mediapost Hit Mail gestioneaza relatia cu participantii la Campanie.
- Temeiul juridic al prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului.
Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participantii pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, precum si a se asigura ca relatiile cu participantii la concurs sunt gestionate in mod adecvat de catre angajatii Mediapost Hit Mail.
- Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite, dupa cum va fi cazul doar pentru excutarea activitatilor din prezentului Regulament de catre acestea, Imputernicitului Operatorului – MRM PARTENERI S.R.L. si Subimputernicitului Operatorului - Mediapost Hit Mail, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
- Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 90 de zile de la finalizarea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
- Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
- dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
- dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
- dreptul la portabilitate a datelor;
- dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata Operatorului la adresa Sos. Viilor, Nr. 20, Bucuresti, Sector 5.
- Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
- Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
- Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
- Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate si faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfasurarii Campaniei si ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.